reference divadlo
Angelika (muzikál, 2007)
Divadlo Broadway
premiéra muzikálu 6. 3. 2007
Producenti: Oldřich Lichtenberg a Michal David / Hudba: Michal David / Libreto: Lou Fanánek Hagen / Scénář: Jozef Bednárik, Lou Fanánek Hagen a Libor Vaculík / Režie: Jozef Bednárik / Choreografie: Libor Vaculík
Petr Nůsek A.R.G.O. se postaral o choreografie bojových scén, zbraně a zbroje.
Tajemství (muzikál, 2005)
Divadlo Kalich
Premiéra 31. 3. 2005
muzikálové drama Daniela Landy
Režie: Mirjam Landa
Výprava: Václav Mikule
Petr Nůsek A.R.G.O. zajistil zbraně, zbroje a jejich doplňky.
Cyrano z Bergeracu (divadlo, 2006)
Divadlo v Celetné
Premiéra 29.6.2006
Petr Nůsek A.R.G.O. se podepsal pod choreografii bojových scén, zbraně a zbroje.
Hamlet (divadlo, 2005)
Divadlo v Celetné
Premiéra 10.9.2005
Petr Nůsek A.R.G.O. připravil herce pro boj a postavil choreografii šermířských scén, pro které dodal zbraně i doplňky.
Tři mušketýři (divadlo, 2002)
Český Krumlov, otáčivé hlediště
premiéra: 15. 6. 2002
zbraně, zbroje, boje: Petr Nůsek A.R.G.O. a Petr Barvík
Rytíři kulatého stolu (divadlo, 2000)
A.R.G.O. zajišťovalo:
Zbraně a šerm.
Petr Nůsek A.R.G.O. o spolupráci:
Mužské téma v dívčím pojetí. Odjakživa tvrdím: žena a meč, to je prostě sexy.
Noc na Karlštejně (divadlo, 2001)
Divadlo Šumperk
premiéra: 3. 11. 2001
úprava: M. Procházková a B. Jansa / režie: J. Měřínský j. h. / hudba: K. Svoboda / texty písní: J. Štajdl
Petr Nůsek A.R.G.O.: choreografie šermu
Romeo a Julie (muzikál, 2001)
Divadlo Spirála
premiéra: 21.9.2001
režie: Petr Novotný / hudba: Jiří Bareš / choreografie tanců: Vlasta Červ.
Petr Nůsek A.R.G.O.: choreografie šermu, výprava zbraní a zbrojí, herců pro boj
Kleopatra (muzikál, 2006)
Divadlo Broadway
premiéra 28.9.2006
režie: Filip Renč, Ladislav Beran.
hudba: Michal David
libreto, texty: Zdeněk Borovec, Lucie Stropnická, Lou Fanánek Hagen
Z rozhovoru s Michalem Davidem, autorem hudby k muzikálu:
"O čem se kolem Kleopatry málo mluví nebo málo ví?
Máme dokonalou zbroj, kterou dělal Petr Nůsek. Skutečné zbraně podle originál dobových egyptských a římských receptur, se kterými tenhle člověk učí herce i zacházet. On dělal zbraně i do Romea a Julie - člověk, o kterém se málo mluví, ale bez něj by těžko vznikal historický muzikál. Nejen, že zbraně vyrobí, ale učí interprety s nimi manipulovat, a to jsou velmi těžké zbraně, které používají hlavně tanečníci při svých kreacích, takže představte si to, tančit s tří kilovým mečem v ruce…